Oppegård IL

Allidrett 2, barn født i 2013

Barn født i 2013

Samtykkeerklæring:

Ved betaling er det mulighet for å registrere samtykke for bruk av bilder og film tatt under arrangementer i regi av Oppegård IL, Turn og barneiddrett. Dette ligger under Produkter og tjenester, etter at du har trykket "Gå til bestilling".

Start Date
01.09.2018
Start Time
End Date
08.12.2018
End Time
Place
Greverudhallen
Price: min-max
Firstname

Registrer barnets navn og personalia.

ObsDet kan kun registreres ett etternavn, mellomnavn legges under fornavn. Gjennomfør betaling av treningsavgiften. Barnet er først påmeldt når betaling er gjennomført.

Medlemskap i Oppegård IL
Ved påmelding til våre partier blir man automatisk innmeldt i Oppegård IL. Medlemskap kr 300 kommer i tillegg til treningsavgift. (Er man allerede medlem er det ingen ekstra kostnad)
Bindende påmelding - ingen refusjon ved utmelding

Lastname
Mobile
Address
Zip Code [4 digits]
Place
Birthdate [dd.mm.yyyy]
Gender Girl   Boy

Allidrett er preget av mye lek og moro.

Tilbudet er allsidig aktivitet hvor man er innom mange forskjellige aktiviteter. Vi har rundløyper, lek med baller, erteposer, rockeringer, trampett, air-track, sangleker, fallskjerm med mere.

Målet er å få barna glad i idrett og fysisk aktivitet.

Oppegård IL - Stiftet 1907

Adresse: Kongeveien 289, 1416 OPPEGÅRD